På grunn av oppgraderingsarbeid vil tunnelen mellom Oslo og Lillestrøm være stengt i seks uker i sommer. Bane Nor varsler innstillinger og buss for tog.
Romeriksporten, togtunnelen som går mellom Oslo og Lillestrøm, skal gjennom en omfattende oppgradering. Som følge av dette vil tunnelen være helt stengt for trafikk i sommer.
Dette gjelder fra og med natt til lørdag 27. juni, frem til 10. august og vil få konsekvenser for reisende på blant annet Gardermobanen og Flytoget.
Les hele saken med abonnement
Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no



