Tysk storklubb vender tilbake til Trondheim for mesterligaspill.
Det ble klart etter Champions League-trekningen i Wien fredag formiddag.
Kolstad Håndball skal igjen ut i Europas gjeveste klubbturnering denne høsten, etter at de vant sluttspillfinalen mot Drammen i slutten av mai.
Les hele saken med abonnement
Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no







