Crystal Palace-spissen fikk trøsteklemmer av Haaland, Ødegaard og Nusa etter straffemissen.
– De ville sjekke at jeg har det bra, sier Strand Larsen til NRK.
Norge lå under 1–3 mot Frankrike da Oscar Bobb ble felt av Theo Hernández tidlig i andre omgang.
Straffe til Norge.
Jørgen Strand Larsen tok ansvaret fra ellevemeteren, men forsøket på å lure keeper Mike Maignan endte med et svakt skudd som keeperen enkelt plukket opp.
Som Lionel Messi mot Østerrike. Strand Larsen stoppet opp i tilleløpet og leverte et svakt skudd.
– Det er skuffende. Det er bare å legge seg flat og beklage til alle som ser på. Jeg er skuffet og beklager til hele Norge, sier Strand Larsen til NRK.
Spissen angrer på hvordan han gikk frem i situasjonen.
– Man har lyst til å score mål som spiss, jeg har bommet og scoret på straffer før, jeg vet hvordan det gjøres. Jeg skulle heller ønske at jeg blåste ballen opp i nettaket og ga litt mer f…
Han varsler at han er klar for å ta ansvar igjen.
– Forhåpentligvis vil jeg tørre å stå frem hvis det kommer en ny straffe i VM. Det skal jeg ikke være redd for.
Haldenseren forteller at han hadde familie og venner på tribunen, og at det er dem han er mest lei seg på vegne av.
Etter kampslutt kom både Antonio Nusa, Martin Ødegaard og Erling Braut Haaland raskt bort for å trøste spissen.
Også klubbkamerat i Crystal Palace, Maxence Lacroix, som spilte hele kampen for Frankrike, hadde varme ord til lagkameraten.
– Jeg var fornøyd på grunn av at det var imot oss. Men han er min venn og bror. Det er synd for ham. Men han er sterkt mentalt. Dette ville hjelpe ham til å bli bedre, sier Laceroix.
Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no







