Det er meldt nærmere 30 grader i Oslo. Vi ble med Oslos badevannsekspert for å sjekke hva som avgjør om du bør hoppe i vannet eller vente.
– Det er litt kjølig, men kjempedeilig!
Christian Kjeldstrup og datteren Cornelia har nettopp kastet seg uti vannet på Huk i Oslo.
Les hele saken med abonnement
Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no





