Festivalgjest død etter togpåkjørsel ved Roskildefestivalen

0
2

En 21 år gammel mann er død etter å ha blitt påkjørt av et tog rett utenfor festivalområdet til Roskildefestivalen natt til søndag.

Mannen var festivaldeltaker på Roskildefestivalen, ifølge politiets vaktsjef Boye Rasmussen. De pårørende er varslet.

Utover dette har ikke politiet uttalt seg om hendelsesforløpet. De fikk melding om hendelsen klokken 1.14 natt til søndag.

Roskildefestivalen, med Gorillaz og The Cure blant headlinerne, startet lørdag og varer fram til neste lørdag.

Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no