Ble kalt Norges dårligste taper etter dette

0
2

Hva om Norge taper for Senegal i natt? Hvor sinte kan trondhjemmerne bli da?ap-feature-arrow

Selv om det ble tap til slutt, var Senegal fullt på høyde med selveste Frankrike i store deler av deres første VM-kamp. Dermed er landet lengst i vest på Afrikas fastland ventet å bli en hard nøtt for Norge i natt.

Med mindre Norge vinner VM i år, vil vi før eller siden gå på et nederlag. Hvordan vil folk reagere da?

Les hele saken med abonnement

Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no