NRK: Strømmen tilbake etter nok et strømbrudd

0
1

Akkurat nå

Klokken 17.14 gikk strømmen igjen på musikkfestivalen Tons of Rock, melder NRK. Det var andre gang i ettermiddag. 20 minutter senere var den tilbake.


Strømbruddet i 17-tiden var det andre i ettermiddag på rockefestivalen.

Også i 15-tiden gikk strømmen, før den etter rundt 20 minutter var tilbake.

Strøbruddet rammet både scener og toalettområder.

Onsdag er den første av totalt fire festivaldager, og det er utsolgt for billetter, ifølge arrangøren. Totalt er det ventet at godt over 100.000 besøkende i løpet av festivalen.

Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no