Sivilombudet har avdekket ulovlig beltebruk ved Sandviken. Nå kommer det frem at en pasient har blitt bundet fast i over 16 døgn.
Nå åpner Statsforvalteren i Vestland tilsynssak mot Sandviken og Helse Bergen. Det skjer etter at Sivilombudet avdekket ulovlig beltebruk ved psykiatrisk klinikk.
Fylkeslege i Vestland, Kristin Cotta Schønberg, bekrefter dette i en tekstmelding.
Les hele saken med abonnement
Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no







