Rød alarm i London

0
1

Storbritannias meteorologiske institutt har utstedt et uvanlig varsel for London-området.

Heten kan gå utover strøm, vannforsyning og mobiltjenester i tillegg til at det er farlig for folk, advarer det britiske meteorologiske instituttet.

Instituttet har sendt ut et rødt varsel om ekstrem hete for London og det sørøstlige England. Årsaken er et «eksepsjonelt tilfelle» av ekstrem hete og høy luftfuktighet.

For første gang i historien har det meteorologiske instituttet utstedt rødt varsel tre dager på rad.

Les hele saken med abonnement

Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no