Strømmen tilbake på Tons of Rock

0
1

Akkurat nå

Den tore musikkfestivalen på Ekeberg i Oslo var i ettermiddag rammet av et strømbrudd. Strømmen er nå tilbake.


Rockefestivalen Tons of Rock på Ekebergsletta i Oslo var utsatt for et strømbrudd onsdag.

Strømbruddet rammet både scenen og toalettene på den store musikkfestivalen i Oslo, skriver TV 2.

Ifølge Dagbladet har det vært et strømbrudd på Ekeberg i Oslo, området der festivalen avholdes, onsdag ettermiddag.

– Utbedring pågår og vi jobber med å rette feilen så fort som mulig, skrev Elvia i en melding. Etter en halvtimes tid, var strømmen ved 15.40-tiden tilbake, ifølge VG.

Onsdag er den første av totalt fire festivaldager, og det er utsolgt for billetter, ifølge arrangøren. Totalt er det ventet at godt over 100.000 besøkende i løpet av festivalen.

Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no