Den danske avisen Berlingske mener Danmark bør se på det som har skjedd i Norge «med redsel».
På lederplass advarer avisen mot å gjøre kongehusene for små. Med henvisning til den danskproduserte slankemedisinen Wegovy advarer de mot for «slanke kongehus». Med det mener de kongehus hvor de er for få til å være ute og representere.
«Wegovy-kongehuset kan få det vanskelig i fremtiden», skriver avisen.
Les hele saken med abonnement
Disclaimer : This story is auto aggregated by a computer programme and has not been created or edited by DOWNTHENEWS. Publisher: aftenposten.no







